Medlem
Forlag
Om Koda
Hovedmenu
Udbetaling
Registrering af din musik
Selvbetjening
Søg støtte
Min karriere
Kontakt og spørgsmål
Medlem
Her får du udbetaling fra
Læs om tidligere udbetalinger
Om din udbetaling
Udbetaling
TV
Radio
Koncerter
Online
Udland
Øvrige områder
Her får du udbetaling fra
Udbetalingsområder i udlandet
Udbetaling
2021
2020
2019
Medlem
Fordeling af andele
Bearbejdelse og ændringer af værker
Selvforvaltning
Medlem
Ofte stillede spørgsmål
Hovedmenu
Udbetaling
Online selvbetjening
Værker
Søg støtte
Udbetaling
TV
Radio
Koncerter
Online
Udland
Øvrige
Online selvbetjening
Hjælp til Mit Koda
Hovedmenu
Hvad er Koda
Organisation
Generalforsamling og bestyrelsesmøder
Om Koda
Hovedmenu
Hovedmenu
Hovedmenu
Hovedmenu
Min karriere
Medlemsubsites
Min karriere
Branche- og interesseorganisationer
Brancheguide
Hovedmenu
Musik betaler sig

Nyansættelse i Kodas Forlags- og medlemsservice - Andreas Rasmus Nielsen

Den 2. maj tiltræder Andreas Nielsen i en nyoprettet stilling i Kodas Forlags- og medlemsserviceafdeling, som Key Account Manager for vores musikforlag.

Andreas kommer fra en stilling som Publishing & Synchronisation Manager hos Crunchy Tunes, hvor han har været i fem år. 

Han er uddannet på CBS i International Business / Finance & Strategic Management, og underviser lejlighedsvist på Rytmisk Musikkonservatorium på linjen Music Management. Herudover har Andreas løbende løst opgaver inden for blandt andet musikeksport for MXD, rådgivning af musikere, osv.

Han er en erfaren herre med en omfattende viden om forlagsforretning og synkronisering. Med udgangspunkt i Kodas reviderede forlagsstrategi bliver Andreas’ primære rolle at håndtere frontlinjen for vores vigtigste tilknyttede musikforlag, i tæt samarbejde med Repertoire og Musikrapportering.

Efter sidste års Kundetilfredshedsundersøgelse i Polaris-regi (Finland, Norge Danmark), hvor en række musikforlag gav udtryk for, at der var plads til forbedring på området, har vi således påbegyndt en proaktiv løsning.

Vores fokuspunkter i den nye strategi er dels relationen, en indgående forståelse af forlæggernes forretning og behov, samt at yde en målrettet business support ift. behovene for budgetplanlægning, forecasts, osv. Derudover skal vi benytte nogle af alle de data vi har liggende, og begynde at vise dem på en anden og mere overskuelig måde i en form for dashboard, samt hvad vi sammen kan udvikle fremadrettet, til fælles glæde for alle parter.