Nyansættelse i Kodas Forlags- og medlemsservice - Andreas Rasmus Nielsen

Den 2. maj tiltræder Andreas Nielsen i en nyoprettet stilling i Kodas Forlags- og medlemsserviceafdeling, som Key Account Manager for vores musikforlag.

Andreas kommer fra en stilling som Publishing & Synchronisation Manager hos Crunchy Tunes, hvor han har været i fem år. 

Han er uddannet på CBS i International Business / Finance & Strategic Management, og underviser lejlighedsvist på Rytmisk Musikkonservatorium på linjen Music Management. Herudover har Andreas løbende løst opgaver inden for blandt andet musikeksport for MXD, rådgivning af musikere, osv.

Han er en erfaren herre med en omfattende viden om forlagsforretning og synkronisering. Med udgangspunkt i Kodas reviderede forlagsstrategi bliver Andreas’ primære rolle at håndtere frontlinjen for vores vigtigste tilknyttede musikforlag, i tæt samarbejde med Repertoire og Musikrapportering.

Efter sidste års Kundetilfredshedsundersøgelse i Polaris-regi (Finland, Norge Danmark), hvor en række musikforlag gav udtryk for, at der var plads til forbedring på området, har vi således påbegyndt en proaktiv løsning.

Vores fokuspunkter i den nye strategi er dels relationen, en indgående forståelse af forlæggernes forretning og behov, samt at yde en målrettet business support ift. behovene for budgetplanlægning, forecasts, osv. Derudover skal vi benytte nogle af alle de data vi har liggende, og begynde at vise dem på en anden og mere overskuelig måde i en form for dashboard, samt hvad vi sammen kan udvikle fremadrettet, til fælles glæde for alle parter.